X Audyty

<a id="audyt-seo"></a>

Audyt SEO

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Audyt SEO pozwala ocenić aktualny stan swojej witryny w sieci oraz dostarcza precyzyjnych wskazówek, jak poprawić efektywność prowadzonych działań marketingowych. Jest to konieczny krok który należy wykonać każdorazowo rozpoczynając samodzielną pracę nad witryną oraz otwierając nową współpracę z agencją marketingową. Będzie to punkt odniesienia do oczekiwanych efektów oraz wskaże konkretne działania do wykonania aby budować stabilną i długotrwałą widoczność w wyszukiwarce Google.[/text_block]

<a id="audyt-e-commerce"></a>

Audyt E-commerce

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Głównym zadaniem sklepu internetowego jest generowanie sprzedaży. Aby sklep internetowy generował sprzedaż, to należy zapewnić mu ruch, czyli odwiedziny potencjalnych klientów. W związku tym, w pierwszej kolejności weryfikujemy czy sklep jest odpowiednio przygotowany pod względem SEO. Kiedy już zapewnimy sobie odwiedziny na naszej strony musimy zadbać aby nasz potencjalny klient chciał na niej pozostać i przyjrzeć się naszej ofercie. Do tego celu służy audyt UX, który pozwala zbadać czy witryna posiada odpowiednią strukturę, treści i nawigację.[/text_block]

<a id="audyt-ux"></a>

Audyt UX

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Aby uzyskać cele biznesowe stawiane przez strony internetowe należy zadbać o to, żeby odwiedzający chcieli zaznajomić się z jej zawartością i tym co chcesz im przekazać. Dla sklepów internetowych będzie to zakup produktów, a dla platform B2B czy SaaS założenie konta. Audyt UX to analiza pod kątem dostosowania do potrzeb użytkowników i realizacji celów firmy.[/text_block]

<a id="audyt-google-ads"></a>

Audyt Google Ads

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Aby uzyskać cele biznesowe stawiane przez strony internetowe należy zadbać o to, żeby odwiedzający chcieli zaznajomić się z jej zawartością i tym co chcesz im przekazać. Dla sklepów internetowych będzie to zakup produktów, a dla platform B2B czy SaaS założenie konta. Audyt UX to analiza pod kątem dostosowania do potrzeb użytkowników i realizacji celów firmy.[/text_block]

<a id="audyt-social-media"></a>

Audyt Social Media

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Dobrze wykonana strona, odwiedziny powodujące sprzedaż lub kontakt z klientem, ale jednak ruch na stronie nie wykorzystujący pełni jej potencjału. Przyczyną może być brak obecności firmy w mediach społecznościowych, słaby kontakt z klientem lub konkurencja robiąca to lepiej.
Ta usługa pomoże ocenić Twoje działania i oszacować pozycję firmy w social mediach, a także wskazać obszary wymagające zmian lub uzupełnienia. Sprawdzimy jak fanpage i reklama firmy wypada na tle konkurencji, zbadamy grupy docelowe i komunikację z nimi. Wskażemy gotowe rozwiązania, których wprowadzenie znacznie poprawi kierowanie ruchu do Twojej witryny z mediów społecznościowych.

[/text_block]

<a id="cennik-audytow"></a>

Cennik audytów

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Zazwyczaj posługujemy się poniższym cennikiem, jednak staramy się wyceniać audyty indywidualnie, w zależności od złożoności witryny oraz dodatkowych wymagań Klienta. Jeśli nie jesteś pewien, który wariant wybrać, napisz do nas i uzyskaj wycenę dopasowaną do Twojej strony.[/text_block]

Audyty SEO

Audyt on-page
2 500zł netto
  • audyt SEO on-page
  • analiza techniczna

Zamów teraz

Audyt off-page
1 500zł netto
  • analiza profilu linków pozycjonujących stronę
  • sprawdzenie, czy na stronę nie nałożono kary

Zamów teraz

Audyt konkurencji
1 800zł netto
  • badanie stron konkurencji
  • analiza korelacji czynników w wynikach wyszukiwania

Zamów teraz

Audyty E-commerce

Audyt E-commerce – podstawowy
3 500zł netto
  • audyt on-page SEO
  • audyt UX

Zamów teraz

Audyty UX

Audyt UX – podstawowy
1 800zł netto
  • analiza nawigacji i odnośników
  • symulacja zachowania użytkowników

Zamów teraz

Audyty reklamy

Audyt Google Ads
2 500zł netto
  • analizą techniczna istniejącego konta
  • analiza trafności kampanii
  • analiza stawek
  • analiza konkurencji

Zamów teraz

Audyt Social Media
1 500zł netto
  • analiza obecności marki w mediach społecznościowych
  • analiza techniczna konfiguracji kont
  • analiza treści i materiałów
  • wskazówki do prowadzenia działań w mediach społecznościowych

Zamów teraz

!!! SCROLL TO TOP ELEMENT !!!