Audyt SEO

Prowadzisz działalność gospodarczą lub inny rodzaj biznesu, który promujesz lub zamierzasz promować w Internecie. Posiadasz już stronę internetową i korzystasz z wybranych narzędzi oraz usług marketingowych, jednak niestety nie wszystko idzie po Twojej myśli. Pomimo dużych inwestycji nie udaje Ci się osiągnąć wyznaczonych celów, a liczba klientów nie wzrasta lub przybywa ich w zbyt wolnym tempie. Czy jest na to rada? Tak – rozwiązanie Twoich problemów stanowi audyt SEO, który z przyjemnością wykonamy na Twoje zamówienie.

Audyt SEO obejmuje następujące elementy:

Informacje na temat funkcjonowania Twojej witryny na tych polach dają Ci rzetelną, obiektywną wiedzę, którą możesz z powodzeniem wykorzystać do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych.

Po wykonaniu pełnego audytu otrzymujesz niezbędne dane dotyczące Twojej witryny i jej obecności w Internecie wraz ze wskazaniem błędów i rekomendacjami zmian, które warto wdrożyć w celu poprawy sytuacji. Dzięki temu możesz realnie ocenić swoje położenie i podjąć skuteczne, oparte na wiarygodnych informacjach działania marketingowe i sprzedażowe.

W ramach współpracy otrzymujesz fachową pomoc niezależnie od tego, czy prowadzisz niewielką, statyczną stronę WWW swojej lokalnej firmy, czy duży sklep internetowy, w którym każdego dnia setki klientów robią zakupy. Masz gwarancję wykonania audytu SEO spełniającego Twoje wymagania i dostarczającego Ci danych niezbędnych do przemyślanych, odpowiedzialnych i skutecznych działań promocyjnych w Internecie. Zamów audyt SEO już teraz – napisz do nas wiadomość lub skontaktuj się telefonicznie i rozpocznij współpracę, która przyniesie wymierne korzyści!

Audyt E-commerce

Prowadzisz sklep internetowy, więc zależy Ci na jak najwyższej sprzedaży. Chcesz, żeby klienci chętnie kupowali Twoje produkty, więc szukasz sposobów na ich przyciągnięcie. Zanim jednak zaczniesz działania marketingowe, upewnij się, że Twój sklep jest na nie przygotowany i zaprojektowany we właściwy sposób pod kątem zarówno pozycjonowania, jak i wrażeń użytkownika (z ang. UX, czyli user experience). Sprawdzisz to w ramach współpracy z naszą firmą, zamawiając profesjonalny audyt e-commerce.

Audyt e-commerce daje Ci gwarancję, że Twój sklep internetowy optymalnie wykorzystuje wszystkie możliwości z punktu widzenia SEO i UX, a jednocześnie nie ma w nim błędów, które mogłyby obniżyć efektywność działań marketingowych. Dzięki audytowi e-commerce wiesz, że Twój sklep spełnia najwyższe standardy i jest dobrze dopasowany do potrzeb zarówno wyszukiwarek, jak i użytkowników. Dlatego już teraz skontaktuj się z nami i zamów audyt e-commerce.

W ramach audytu e-commerce dokładnie analizujemy Twój sklep pod kątem dopasowania do wymogów pozycjonowania i user experience. Po wykonaniu prac otrzymujesz szczegółowy raport, w którym znajdują się informacje na temat błędów, a także przydatne rekomendacje i wskazówki, których wdrożenie zapewni jeszcze lepsze i wydajniejsze działanie Twojego sklepu pod kątem SEO i UX. Nie marnuj czasu ani pieniędzy i już teraz zamów audyt e-commerce dla swojego sklepu!

Audyt UX

UX, czyli user experience to zwrot określający całościowe wrażenia, jakie wynosi użytkownik z korzystania z danej strony czy aplikacji. Na UX składają się takie elementy jak np. łatwość nawigacji, czytelność struktury witryny, komfort poruszania się po niej czy prostota znajdowania poszczególnych treści, funkcji, informacji. Odpowiednie zaprojektowanie strony WWW czy sklepu internetowego pod kątem user experience jest bardzo ważne, ponieważ w dużej mierze decyduje o tym, czy użytkownik podejmie oczekiwane działania, czyli np. dokona zakupu, złoży zapytanie ofertowe czy zamówi usługi.

Z pewnością zależy Ci na tym, żeby Twoja strona była czytelna, przyjemna w odbiorze i prosta w nawigacji. Chcesz, żeby spełniała wymagania użytkowników i dostarczała im tego, czego oczekują. W takim razie powinieneś mieć pewność, że jest odpowiednio zaprojektowana pod względem user experience. Jak zyskać taką gwarancję? Najlepsze rozwiązanie to zlecenie audytu UX, który z przyjemnością wykonamy dla Twojej witryny. Dzięki niemu dowiesz się, jakie elementy należy poprawić i zmienić, żeby otrzymać optymalny rezultat, dostarczając użytkownikom jak najlepsze wrażenia.

Co ważne, UX wpływa nie tylko na satysfakcję użytkowników korzystających z Twojej strony, ale również na pozycjonowanie. Wyszukiwarki przywiązują bowiem coraz większą wagę do tzw. wskaźników behawioralnych, takich jak czas spędzany na stronie, liczba odwiedzonych podstron w ramach witryny czy odsetek osób opuszczających stronę w ciągu kilku pierwszych sekund po otwarciu. Krótko mówiąc, witryna poprawnie zaprojektowana pod kątem UX pozwala na uzyskanie optymalnych rezultatów w marketingu internetowym. Jeżeli więc chcesz mieć gwarancję, że nie marnujesz zasobów i podejmujesz efektywne działania promocyjne, już teraz zleć nam audyt user experience.

Audyt Google Ads

W ramach działań marketingowych mających promować Twój biznes w Internecie korzystasz z reklamy w formie linków sponsorowanych Google Ads. Dobry wybór – to świetne narzędzie do pozyskiwania nowych klientów i skutecznego kreowania wizerunku. Aby osiągać jak najlepsze efekty jak najniższym kosztem, konieczna jest jednak profesjonalna konfiguracja usługi Google Ads, a następnie prowadzenie jej w optymalny sposób. Czy masz pewność, że w Twoim przypadku zarządzanie reklamami w ramach linków sponsorowanych jest maksymalnie efektywne?

To bardzo ważne, aby wiedzieć, czy usługa Google Ads jest zarządzana wydajnie. Dlaczego? Ponieważ w przeciwnym razie po prostu tracisz pieniądze, bo nie osiągasz optymalnych rezultatów jak najniższym kosztem. Zamiast tego płacisz za reklamy niewspółmiernie wysokie stawki, nie trafiasz do odpowiedniej grupy docelowej i nie zachęcasz do kupna Twoich produktów czy usług. Jeżeli chcesz mieć gwarancję, że nie marnujesz zasobów i osiągasz maksymalne korzyści z linków sponsorowanych, zleć nam audyt Google Ads.

W ramach audytu Google Ads sprawdzamy konfigurację Twojego konta, analizujemy strukturę kampanii, weryfikujemy reklamy, analizujemy słowa kluczowe oraz wszelkie inne istotne wskaźniki, które mają wpływ na skuteczność reklam PPC. W efekcie otrzymujesz rozbudowany i czytelny raport, z którego dowiadujesz się o ewentualnych błędach, a także rekomendacjach i działaniach, które warto podjąć w celu optymalizacji kampanii. Dzięki temu obniżasz jej koszty, a zarazem podwyższasz efektywność. Skontaktuj się z nami już teraz i zamów audyt Google Ads!

Audyt Social Media

Obecność w mediach społecznościowych to obecnie praktycznie obowiązek każdej firmy, która chce aktywnie działać w Internecie. Nie wystarczy jednak stworzenie konta i publikowanie przypadkowych i nieprzemyślanych wpisów – w gruncie rzeczy chaotyczna i niezorganizowana aktywność w social media przynosi więcej szkód niż pożytku. Zastanawiasz się, czy Twój biznes wykorzystuje możliwości mediów społecznościowych w optymalny sposób? W takim razie zleć nam audyt social media i rozwiej swoje wątpliwości.

Audyt social media daje Ci bezcenną wiedzę na temat Twojej obecności w social media. Dzięki niemu dowiadujesz się, jakie błędy popełniasz, co powinieneś zrobić inaczej, co zmienić i jakie działania wdrożyć, żeby jak najniższym kosztem osiągnąć jak najlepszy efekt. W ramach audytu social media analizujemy ustawienia Twojego konta, aktywność na Twoich profilach i sposób komunikacji prowadzonej z użytkownikami, na tej podstawie proponując rekomendacje i wskazówki, za sprawą których poprawisz efektywność działań w mediach społecznościowych.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć wszystkiego, co najważniejsze o Twoich profilach w social media pod kątem osiągania celów biznesowych, na których Ci zależy, skontaktuj się z nami i zamów audyt mediów społecznościowych. Jesteśmy do Twojej dyspozycji niezależnie od skali aktywności i liczby kont prowadzonych przez Ciebie w social media.

Cennik audytów

Zazwyczaj posługujemy się poniższym cennikiem, jednak staramy się wyceniać audyty indywidualnie, w zależności od złożoności witryny oraz dodatkowych wymagań Klienta. Jeśli nie jesteś pewien, który wariant wybrać, napisz do nas i uzyskaj wycenę dopasowaną do Twojej strony.

Audyty SEO

AUDYT
ON-PAGE

2 500
zł netto
  • audyt SEO on-page
  • analiza techniczna

AUDYT
OFF-PAGE

1 500
zł netto
  • analiza profilu linków pozycjonujących stronę
  • sprawdzenie, czy na stronę nie nałożono kary

AUDYT KONKURENCJI

1 800
zł netto
  • badanie stron konkurencji
  • analiza korelacji czynników w wynikach wyszukiwania

Audyty E-commerce

AUDYT
E-COMMERCE
PODSTAWOWY

3 500
zł netto
  • audyt on-page SEO
  • audyt UX
  • analiza konkurencji
  • analiza ruchu organicznego i reklamowego

Audyty UX

AUDYT UX
PODSTAWOWY

1 800
zł netto
  • analiza nawigacji i odnośników
  • symulacja zachowania użytkowników
  • analiza ekspercka
  • analiza struktury (mobile, PC)

Audyty reklamy

AUDYT
GOOGLE ADS

2 500
zł netto
  • analizą techniczna istniejącego konta
  • analiza trafności kampanii
  • analiza stawek
  • analiza konkurencji

AUDYT
SOCIAL MEDIA

1 500
zł netto
  • analiza obecności marki w mediach społecznościowych
  • analiza techniczna konfiguracji kont
  • analiza treści i materiałów
  • wskazówki do prowadzenia działań w mediach społecznościowych
(c) 2019 Copyright Dataland Sp. z o.o. All rights reserved.​