[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Audyt SEO pozwala ocenić aktualny stan swojej witryny w sieci oraz dostarcza precyzyjnych wskazówek, jak poprawić efektywność prowadzonych działań marketingowych. Jest to konieczny krok który należy wykonać każdorazowo rozpoczynając samodzielną pracę nad witryną oraz otwierając nową współpracę z agencją marketingową. Będzie to punkt odniesienia do oczekiwanych efektów oraz wskaże konkretne działania do wykonania aby budować stabilną i długotrwałą widoczność w wyszukiwarce Google.[/text_block]
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Głównym zadaniem sklepu internetowego jest generowanie sprzedaży. Aby sklep internetowy generował sprzedaż, to należy zapewnić mu ruch, czyli odwiedziny potencjalnych klientów. W związku tym, w pierwszej kolejności weryfikujemy czy sklep jest odpowiednio przygotowany pod względem SEO. Kiedy już zapewnimy sobie odwiedziny na naszej strony musimy zadbać aby nasz potencjalny klient chciał na niej pozostać i przyjrzeć się naszej ofercie. Do tego celu służy audyt UX, który pozwala zbadać czy witryna posiada odpowiednią strukturę, treści i nawigację.[/text_block]
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Aby uzyskać cele biznesowe stawiane przez strony internetowe należy zadbać o to, żeby odwiedzający chcieli zaznajomić się z jej zawartością i tym co chcesz im przekazać. Dla sklepów internetowych będzie to zakup produktów, a dla platform B2B czy SaaS założenie konta. Audyt UX to analiza pod kątem dostosowania do potrzeb użytkowników i realizacji celów firmy.[/text_block]
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Aby uzyskać cele biznesowe stawiane przez strony internetowe należy zadbać o to, żeby odwiedzający chcieli zaznajomić się z jej zawartością i tym co chcesz im przekazać. Dla sklepów internetowych będzie to zakup produktów, a dla platform B2B czy SaaS założenie konta. Audyt UX to analiza pod kątem dostosowania do potrzeb użytkowników i realizacji celów firmy.[/text_block]
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Zazwyczaj posługujemy się poniższym cennikiem, jednak staramy się wyceniać audyty indywidualnie, w zależności od złożoności witryny oraz dodatkowych wymagań Klienta. Jeśli nie jesteś pewien, który wariant wybrać, napisz do nas i uzyskaj wycenę dopasowaną do Twojej strony.[/text_block]
Pełny audyt SEO
5 200zł netto
- on-page SEO z analizą techniczną
- off-page SEO
- analiza konkurencji
- badanie korelacji
Audyt off-page
1 500zł netto
- analiza profilu linków pozycjonujących stronę
- sprawdzenie, czy na stronę nie nałożono kary
Audyt konkurencji
1 800zł netto
- badanie stron konkurencji
- analiza korelacji czynników w wynikach wyszukiwania
Audyt E-commerce – rozszerzony
7 000zł netto
- audyt on-page SEO
- audyt UX
- analiza konkurencji
- analiza ruchu organicznego i reklamowego
Audyt UX – rozszerzony
3 600zł netto
- analiza ekspercka
- analiza struktury (mobile, PC)
- analiza nawigacji i odnośników
- symulacja zachowania użytkowników
Audyt UX – podstawowy
1 800zł netto
- analiza nawigacji i odnośników
- symulacja zachowania użytkowników
Audyt Google Ads
2 500zł netto
- analizą techniczna istniejącego konta
- analiza trafności kampanii
- analiza stawek
- analiza konkurencji
Audyt Social Media
1 500zł netto
- analiza obecności marki w mediach społecznościowych
- analiza techniczna konfiguracji kont
- analiza treści i materiałów
- wskazówki do prowadzenia działań w mediach społecznościowych